Äntligen är det över...

Nu ska jag sluta med mitt eviga tjatande om en kalender. Till slut så gav jag upp mitt letandeeBay. Jag vill vara säker på om min kalender är äkta istället för att lita på någon som säger vad som helst bara för att få sälja den till så högt pris som möjligt.

Jag ringde alldeles nyss till Louis Vuitton i Stockholm och bad dom skicka en kalender till mig. Jag har aldrig ringt dit förr och jag har inte heller varit inne i butiken. Hon jag pratade med var helt underbart trevlig och hjälpsam. Mamma var där sommaren 2005 och köpte min Pochette acessoires. Jag kom på att jag ville ha en efter att jag åkte hem från min semester i sthlm, så hon var tvungen att gå dit.

Nu vet jag vad jag får och jag är säker på att den är äkta. Bättre än så kan det inte bli! Min agenda ska skickas imorgon. Jag längtar så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback