Kalenderkris

35908-152

Nu har jag kalenderkris! Idag är sista dagen i min kalender, sen är den slut. Panik! Min ekonomi tillåter inte just nu att jag köper någon kalender, men den 27:e när jag får min lön så är tanken att jag ska shoppa en ny, men det är ju trots allt 20 dagar dit. Jag är
fortfarande helt såld på Louis Vuittons kalendrar i Groom-modellen. Dom verkar väldigt svåra att få tag på. På eBay finns det några, men jag är så hemskt rädd för att det är kopior. Om man kollar på omdömen så verkar säljarna väldigt tillförlitliga ändå. Jag vet inte om jag vågar chansa och köpa en där, men om man aldrig chansar i livet så vinner man ju aldrig något heller. Jag skulle mer än gärna ha en sån kalender. Helt underbar.

Bild: Bolsoblog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback