Kalender

35908-133

Idag så kollade jag i min kalender och den räcker bara till söndagen den sjunde januari. Just nu har jag en orange från
Filofax och det går ju självklart att köpa nya kalendersidor för 2007, men det är ju inte lika roligt. När jag ändå är inne på mitt längtande efter en Speedy så skulle det ju vara sött med en kalender som matchade. För mig är det också värt dom extra kronorna att köpa en kalender som säkert håller i väldigt många år.

Limited Edition-kollektionen Groom från Louis Vuitton med den söta lilla gubben på gillar jag. Jag är ju egentligen en som gillar mer rosetter och ludd på allt, men sånt här kan också passa in i min garderob. eLuxury har inte kalendern och Louis Vuittons egen webbplats går inte att kopiera bilder från, så därför blev det bilder på andra saker med samma söta gubbe.

Jag kollade på eBay efter en kalender, men jag gillar inte riktigt det överpriset som dom flesta säljarna tar, men då hittade jag en som säljer den för 215 dollar bara och den verkar äkta. I en LV-butik kostar den tydligen 300 dollar. Tyvärr så var den ju blå och jag vill helst ha en röd eller gul.

Annars så kan jag tänka mig en agenda från Mulberry. Dom är fina dom med. Fast om jag inte får tag på en Louis Vuitton-kalender med Groom-gubben på, så duger det lika bra med en utan gubbe i monogram canvas.

Bild från eLuxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback