Önskar mig en Speedy av tomten

35908-132

Min favoritkändis Jessica Simpson har en Speedy 30 från Louis Vuitton som jag så gärna vill ha. Den är så snygg. Snart ska jag minsann ha en sån i min ägo. Jag tycker att den blir så snygg när skinnet mörknar. Fast dom senaste dagarna har jag funderat på om jag kanske vill ha en
Speedy i Damier Canvas istället. Det är ju egentligen snyggast med väskor som inte har så mycket loggor, men LV blir ju aldrig omodernt trots allt. Jag vet inte var, men jag har läst nånstans att det är väntetid på Speedyn i Damier Canvas och såna saker gillar inte jag. Jag vill ha sakerna jag köper så snabbt som möjligt hem till mig. Måste fundera på det här.

Bild från Celebworld

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att Jessicas är snyggare än canvas.

2006-11-15 @ 22:40:02
Postat av: Susanne

Ja den är riktigt snygg och det lutar nog åt att det blir den jag köper...

Postat av: Wirre

Tihi, lilla Tusse! Sitter här o läser din blogg och visst är det rätt lustigt att vi tänker precis samma sak. En Speedy är ett måste med stort M (förr eller senare) för mig! Ett stort Vill ha! och det känns som en bra investering. Har kollat runt nu ett bra tag, och vet inte om jag vill ha en 30 eller 35. Om du köper före så kommer jag och provar din! :P P & K

2006-11-16 @ 15:24:12
Postat av: Susanne

Jasså så Wirre har hamnat här :) En Speedy står högst upp på min shoppinglista nu, så jag ska ha en hos mig SNART har jag bestämt. För mig blir det en Speedy 30 i så fall. Kram på dig!

2006-11-16 @ 17:09:29
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback