Vad gör man?

35908-162

Vad gör man när man hittar
något på eBay som man bara vill ha så mycket, men är så osäker som jag är? Jag är ju så rädd för att den inte ska vara äkta. Jag vill helst av allt ha exakt en sån kalender. Den är ju till och med gul, som jag tycker är finast. Säljaren har 100%-ig feedback, så man borde kanske inte vara så orolig? Det är bra pris på den just nu också, men det kommer nog att höjas ganska mycket. Det är så svårt det här. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Visst säljaren kan ha 100% feedback, men hur många produkter har den sålt? 3 st, då skulle jag inte slå till, någon stans vid 100 st, då kan man absolut börja fundera och över 1000 inget snack om saken! Har den detaljerade bilder? Svarar den snabbt och trevligt på dina frågor (själv brukar jag alltid fråga om saker som shipping och liknade, bara för att "känna" på säljaren). Vad säljer den för andra produkter? Ja, knepen är många för att ta reda på om det är något att satsa på eller inte! Lycka till!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Susanne

Ja det är nog en bra idé att kolla upp säljaren lite mera innan jag bestämmer mig. Tack för dina fina råd!

2007-01-25 @ 22:28:05
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback