Lista

Som många andra bloggare tänkte jag lista mina tre bästa, sämsta, senaste och framtida köp.

Tre bästa köp

  • Min Speedy 30 från Louis Vuitton är nog det som jag är mest nöjd över att jag har köpt. Jag är helt förälskad. Jag har inte hunnit använda den så mycket ännu, men det kommer. Jag har ju hela livet på mig.
  • Förra sommaren köpte jag en skinnjacka i Sundsvall från Only. Den har jag använt massor, så den ser jag som ett superbra köp.
  •  Mina AG Jeans i modellen Casablanca. Jag har praktiskt taget bott i dom sedan jag köpte dom. Så sköna och sitter som jag vill.

 Tre sämsta köp

  • I höstas köpte jag en grå klänning med svarta ränder på Lindex. Jag vet inte varför jag köpte den. Klänningen sitter illa, är fel storlek och en jättekonstig modell. Den hänger fortfarande i garderoben med prislappen på sig. Jag har inte velat använda den för att den är så ful. Som tur är så kostade den bara 349 kronor eller något sånt.
  • Sandaler med kilklack har jag ganska många av. Jag tycker inte ens om kilklack. Egentligen har jag ingen aning om varför. Det är ju inte fult, men jag trivs bara inte i det. Trots att jag inte gillar kilklackar så har jag säkert nästan tio par sandaler med kiklack. Alla dom är använda högst en eller två gånger. Det finns åtminstone ett par som är oanvända, som jag kommer på nu i alla fall.
  • Mascara från Estee Lauder. Så dålig, så hemsk, aldrig igen. Den värsta jag har haft.

Tre senaste köp

 Tre framtida köp - Eller kanske önskningar

  • Ett armband från Hermés ska bli mitt. Undra om jag kommer lyckas ta mig till sthlm i sommar och köpa ett. Jag håller på att spara för fullt. Förut så skulle mitt sparande gå till en Herméssjal, men jag har ändrat mig och insett att jag hellre vill ha ett armband. Ett orange med guldkant vill jag helst ha.
  • Svarta pumps från Christian Louboutin är en stor dröm för mig att få äga. Någon gång så ska jag ha såna. Dom är så vackra och så underbara.
  • En perfekt vit blus. Den ska vara vacker, sitta bra och vara av bra kvalitet. En dag ska jag hitta en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback