Flyttdags

image271

Äntligen efter hemskt mycket väntande så kom min älskade sötis till mig. Jag var så glad och skuttade till posten och hämtade ut henne tre minuter över fyra. Jag fick tydligen inte hämta henne före fyra.

Jag blev jätteförvånad när jag öppnade mitt stora paket och hittade det här lilla platta paketet. Dom hade visst knosat ihop min älskling i det söta paketet. Alltid härligt med rosetter.

Nu är det i alla fall flyttdags för alla mina saker. Dom flyttar från Juicy Couture till Louis Vuitton.

image272

När jag ändå håller på att flytta, så kan jag visa upp vad som fanns i min Juicy-väska.
*Liten... ja... vad jag ska kalla det vet jag inte. Men den mörkgröna saken som kanske ser brun ut. Den är från Longchamp i alla fall och jag har nycklarna där i.
*Kort från T-magasinet som jag samlar stämplar på för allt te jag köper.
*Kalender från Louis Vuitton.
*Plånbok från DKNY.
*Extra drops med lakritssmak.
*Ett simkort. Förstår inte vart det kommer ifrån och vad det är för nummer, men det fanns i väska i alla fall.
*Några pennor. Kan vara bra att ha som student.
*Mobiltelefon: Sony Ericsson z310i.
*Halsband med äpple från Kenneth Jay Lane.
*Två Vicks halstabletter med äppelsmak.
*Ljusrosa läppstift från Lancôme.
*Juicytube från Lancôme i färgen Plum Sorbet.
*Vit ögonpenna från hm.
*DuWop i färgen Ivy.
*Puder från Estee Lauder.

Jag hade en massa bankomatkvitton också, men dom orkade jag inte ta med på bilden.

Nu är jag i alla fall lycklig över att jag har fått min underbara Speedy, så nu blir det inget mera tjat om den. Är ganska duktig på att skriva lite för mycket om saker som jag verkligen vill ha...


Kommentarer
Postat av: Tesan

Härligt att inviga en helt ny väska! Supersnygg.
Var med i min tävling osm jag har på min blogg vet ja. =)

Postat av: Tusse

Tesan: Ja det är alltid kul med en ny väska :) Ska kolla in din tävling!

2007-03-22 @ 22:51:01
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Elise

hehe var det den som va älsklingen :) tssss...borde ja ju fatta ;) precis så såg mitt pakt ut med med min speedy :) älskar den verkligen, men om man får klaga på ngt så är det att det gärna hade fått vara ngt fack till inuti den ;) men det är ju en petitess.... :)

2007-03-23 @ 12:35:26
Postat av: Tusse

Elise: Haha ja det är min älskling :P Va kul att du också fick ett sånt fint paket. Ja fack innuti är en petitess. Den är alldeles underbar även utan fack tycker jag, även om du har lite rätt :)

2007-03-23 @ 23:24:53
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback