Shoppat inför helgen

image296

Jag som bara skulle gå och köpa tomater och ost, men så råkade jag bara hamna inne på
hm. Till helgen blir det utgång igen och jag behöver ju något nytt att ha på mig, även om jag inte riktigt hade tänkt gå och shoppa det idag. Det blev en gul tunika med en söt liten ficka. Det var den näst sista, så jag hade tur som var där just då.

Jag tänkte mig att ha den tillsammans med mina silvertights, silvrigt nagellack (som jag för övrigt också köpte idag) och massvis med armband. Det här med skor har jag problem med. Jag känner att jag inte har några skor alls just nu som passar till någonting. Jag behöver nya, men jag vet inte vad jag vill ha. Svårt det här.

Kommentarer
Postat av: Meg

Jag har också shoppat idag - och det blev såklart något gult som trillade ner i kassen!

2007-04-02 @ 22:39:49
Postat av: Tusse

Meg: Jasså, var det kanske en påskkyckling eller så? :)

Postat av: Meg

Nej, det var en blus :P

2007-04-07 @ 18:01:07
Postat av: Tusse

Meg: Ja den var säkert jättefin =)

2007-04-08 @ 16:08:54
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback