Besviken

Jag har inte hunnit, orkat eller så har blogg.se krånglat så jag har inte kunnat blogga i veckan, men shopping, klockletande och en massa jobb har jag pysslat med. Tyvärr så gillar inte min rygg att jag jobbat mycket, så nu har jag ooont!

I början av veckan var jag på Kicks och köpte en mascara. Jag är ständigt letande efter den perfekta mascaran, men jag har nog inte riktigt hittat den ännu. Den här gången köpte jag den här
presentboxen från Estée Lauder. Jag tyckte att det var en bra idé att passa på såhär i juletider när man får saker på köpet.

Efter att ha använt mascaran och primern i några dagar så har jag inte annat att säga än att jag tycker hemskt illa om den. Det bara kletar och kladdar och blir hemskt. Sminkborttagningsmedlet kliar och svider. Nu har jag gjort det misstaget att köpa det där och kommer aldrig att göra om det.

Mina mascarafavoriter hittills är Diorshow och Hypnôse. Får nog hålla mig till dom i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback