Shopping i solen

image891

Jag åkte till Stockholm idag som jag ville. Det var ett bra val tyckte jag. Jag var bara där ett par timmar, men jag fick gjort det som skulle göras på den tiden. Med mig hem följde två påsar. Det är mycket trevligare när man får papperspåsar tycker jag.

image892

Innuti påsarna fanns en blus från Zara, ett skärp och två par leggings från H&M. Jag älskar blusar, men jag kände idag att jag är alldeles för insnöad på tvåkiga basfärger, så idag köpte jag en rosa. 149 pix är ett mycket bra pris. Dessutom satt den perfekt.

Skärpet köpte jag för att det matchar mina
nya skor. Äkta skinn är det och jag är alltid så imponerad när ajg hittar sånt på H&M.

Leggingsen ska jag ha till mina söta spetsklänning. Hittills har jag ju tyvärr inte använt den.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin fina fynd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback