Spets

image836Igår hämtade jag ett paket på posten. I det paketet låg den här söta klänningen från H&M. Spets är sött tycker jag. Den är puderrosa och jag är inne i en rosa period nu så den kommer jag gilla mycket. Jag kommer att matcha den med skinnjacka och svarta strumpisar bland annat. Kanske något smycke med vita pärlor till det också. Det sötaste med klänningen är den lilla volangen på axeln, tycker jag. Och att den är rosa är såklart positivt också :)

Här är en fin bild på den vita varianten.




Kommentarer
Postat av: Veronika

Så fin!:)
Är också sugen på den, vet bara inte vilken färg. Hur är den i storleken och är den tillräckligt lång för att ha som klänning? (den vita ser så kort ut).

Postat av: Tusse

Veronika: Ja den ser kort ut på henne, men jag är ju säkert minst 15 cm kortare än henne :P På mig passar den bra som klänning :) Den är normal i storleken. Eftersom den är så vid kan man nog ta en storlek mindre till och med om man vill också...

2008-04-03 @ 21:31:33
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback