Miu Miu on my feet

image889

Det tog lång tid, men äntligen så är mina skor här! Jag hann bli riktigt besviken på
Bergdorf Goodman. Det är ju trots allt ett dotterbolag till Neiman Marcus och eftersom att det är ett sådant stort företag (vilket i och för sig Bergdorfs också är) så trodde jag att dom skulle vara lite mera service minded. Nåja, nu är mina skor här och jag är riktigt lycklig!

Jag var orolig att dom inte skulle passa, men som tur var så passade dom. Min nya favoritfärg på skor är brun. Det är inte lika mörkt och tråkigt som svart, men det är ändå en färg som passar till allt. Sulan under skon är också av skinn och jag funderar på att gå till skomakaren och sätta dit en gummisula så dom ska hålla bättre.

Jag tyckte att det var en bra idé att passa på att beställa skor från USA när dollarn är ganska låg. Miu Miu's skor och väskor är alltid fina, så det känns som ett bra val. Jag är supernöjd! Nu ska mina nya skor få sova i sina fina påsar och den rosa lådan i väntan på att få premiäranvändas.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina skor, vad bra att det funkade! Så Bergdorf goodman skickar till Sverige, det visste jag inte. Fick du betala nån tull? =)

Postat av: Tusse

Amanda: Tack! Dom skickar till Sverige om man ringer dit till dom. Tull fick jag betala, hela 900 spänn, men det var det värt. Älskar mina nya skor =)

2008-05-06 @ 20:42:08
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback