Chic

image804Idag vill jag slå ett slag för pojkvänner. Dom är minsann bra att ha. Jag blir alltid så glad när min pojkvän kommer ihåg mig i olika situationer. Som igår var han på bokrea och kom hem med boken Chic till mig. Jag blev så väldans glad. Jag gillar att den är rosa och den kommer bli så fin på min lilla hylla i bokhyllan. Det står mycket bra tips i den om vilka plagg man bör välja till vilken kroppstyp. Jag har inte hunnit läsa hela, men den verkar bättre än Style A to Zoe som jag köpte för ett tag sedan. Det kändes som att Rachel Zoes hela budskap med boken var "accessoarer löser allt".

Idag är jag glad och nu ska jag städa lite tänkte jag... Ha en underbar torsdag (snart är det helg!).

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vad gulligt! Den boken har jag med, köpte den på bokrean förra året, (eller kanske för två år sen?). Anyway, den är jättebra! :)

Postat av: Tusse

Veronika: Ja jag har för mig att jag har sett den i din bokhylla när jag har hälsat på :)

2008-02-28 @ 11:10:02
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Meg

Vad fint av honom att köpa den till dig - för att inte tala om att den hade ju helt rätt färg för dig! Kram!

2008-02-28 @ 15:27:19
Postat av: LC

Har aldrig sett den boken, men nu när du har skrivit om den såhär, så borde jag införskaffa den om den handlar lite om kläder etc. Och även om jag inte har läst Rachels bok, så ja, hon är så att accessoarer löser allt, it mabye does, men ja.. Men Rachel klär sig förövrigt snyggt!

2008-02-29 @ 17:22:23
URL: http://laurenconrad.blogg.se
Postat av: Tusse

Meg: Ja den passar mig perfekt och jag blev så glad! Kram

LC: Ja jag tycker att den innehåller mycket som är bra att veta. När den dessutom finns på bokrea så är den helt klart värd att köpa :) Ja, Rachel klär sig snyggt men bokens innehåll var inte så bra som jag hade hoppats på. Helt klart har hon rätt i att accessoarer har stor betydelse för en lyckad outfit men det kändes som att jag inte fick ut så mycket mer information av den boken.

2008-03-03 @ 13:10:51
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback