Ledig

image758Äntligen har jag en ledig idag. Det är så skönt att bara vara hemma och mysa, men sen blir det jobbigt. 8 dagars jobb i sträck och långa dagar är det. Även det borde jag överleva. Efter dom åtta dagarna är det ju slut. Äntligen. Sedan får jag se vad som händer mig.

Jag tyckte i alla fall att jag behövde en ny bok att läsa och boken Style A to Zoe har jag velat ha länge nu, så jag gjorde en
beställning. Om 2-5 dagar är den min =)

För övrigt kollar jag in eBay varenda dag för att jag vill verkligen hitta en trench coat från Burberry till ett bra pris och som såklart är autentisk. Jag får se hur det går. Det kom ju snö igår så jag har tid att vänta på den rätta eftersom den inte går att använda just nu ändå.

Bild: Stuffatnight

Kommentarer
Postat av: Veronika

Men vännen, jag ser ju här att du minsann kommer få ett paket snart! :) Jag är ju också sugen på boken, men har inte ens kollat i den någon gång. Får göra det när jag kommer till dig och hälsar på! ;) Vi hörs av och planerar - så hoppas jag vi ses SNART! *Kram*

Postat av: Tusse

Veronika: Ja just ja. jag ska ju få ett paket. Vad glad jag blir =) Jag hoppas att den här boken kommer vara ett bra köp. Du får gärna titta när du hälsar på. Snart, snart, snart ska vi minsann ses =)

2008-01-24 @ 15:43:54
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback