En mysig söndag

image728
När jag äntligen får vara ledig så brukar jag sova så länge jag kan, men idag blev det extremt mycket. Jag har sovit i många omgångar under dagen och jag känner mig trött nu igen. Det är i alla fall bra att jag har sovit nu när jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Trots att jag har sovit så har jag även hunnit läsa mycket i min bok som jag fick i julklapp. Den är jättebra tycker jag. Än har jag några sidor kvar, men snart är den slut och då måste jag ha fler av Sophie Kinsellas Shopaholic-böcker.

image729
Den senaste timmen har jag städat lite också. I min Ikea-bokhylla har jag äntligen fått ordning nu. Jag har en alldeles egen hylla. Tyvärr har jag bara fem böcker, men det räcker, och det ska komma fler. För att fylla ut tomrummet på hyllan fick ett doftljus med kladdkakedoft hamna där. Det doftar helt underbart! Filmen
Ratatouille tycker jag är jättesöt, så jag har skaffat mig en Remi. Sötare råtta finns inte! Även en Louis Vuitton-box fick ta plats där. Boxarna där ifrån är ju så fina!

Snart är det dags att sova, men ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback