Stan Smith

image855Igår fick jag boken som jag beställde i onsdags (många plus för snabb frakt) och enligt Martina så bör alla garderober innehålla ett par Stan Smith från Adidas. Kanske har hon rätt i det, även om det kanske inte är det första jag tänker på att min garderob behöver. Om jag ska ha ett par så vill jag ha ett par med rosa på. Mitt googlande resulterade i dessa med kardborreband (det finns dessa rosa också om man föredrar dom). Karborreband får mig att tänka på lågstadiet då jag bara hade skor med kardborreband. Mycket bekvämt ju.

Jag skulle inte ha något emot att ta en promenad i solen idag med ett par Stan Smith på fötterna och mina nya solglasögon på näsan.

Bild: Qube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback