Fashionista

image852
Det var inte länge sedan som jag
bloggade om Martina Bonniers bok Fashionista. Idag var det en sida i Metro om Martinas tips om hur man får en komplett garderob. Det gav mig ännu större köpbegär efter hennes bok. På Adlibris kan man läsa ett kapitel från hennes bok, och det gjorde jag. Efter det kunde jag inte stå emot. Martinas åsikter, tankar och tips kring kläder är det bästa jag har läst på länge. Min förebild när det kommer till mode, shopping och kläder har länge varit Ebba von Sydow, men nu har jag övergått till Martina Bonnier. Hon ger precis dom tipsen jag vill ha och är väldigt erfaren när det kommer till modebranchen.

Jag beställde boken från Adlibris, där man dessutom kan välja miljövänlig frakt. Bra initiativ Adlibris!

Bild: Metro

Kommentarer
Postat av: Rebecca

OJ, är den så bra kanske även jag skall köpa den :)

www.rebeccasblogg.se

2008-04-18 @ 15:58:03
Postat av: Tusse

Rebecca: Ja det tycker jag att du ska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback