Nya solglasögon

image854
Jag skulle ju bara åka och simma. Det var hela min tanke när jag satte mig på tåget. Riktigt så blev det inte. Jag råkade gå in på Synsam. Idag har det varit helt underbart väder ute så jag kom på hur mycket jag behöver ett par solglasögon när jag gick förbi Synsam, så jag gjorde ett impulsbesök.

Några minuter senare kom jag ut därifrån med ett par solglasögon från Michael Kors. Jag testade svarta också, men bruna kändes faktiskt mest rätt för mig. På
min lista för vårens shopping finns ju solglasögon med och jag hade planerat att lägga x antal tusenlappar på ett par, men nu gick det inte ens en. Jag gillar att Michael Kors' solisar är relativt billiga. Jag är supernöjd med mitt köp.

Nu kan ännu en sak strykas från shoppinglistan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nya solisar behöver jag med! De var jättefina ju :)

Postat av: Johanna

himlans fina dom där :)

2008-04-18 @ 22:48:50
Postat av: Tusse

Therese: Tack! Ja solisar är ju kul att köpa :) Ge dig
ut och testa bågar nu...

2008-04-18 @ 22:51:06
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Ebb ^^

De är riktigt snygga. Gillar verkligen fodralet till.

2008-04-18 @ 22:54:06
URL: http://lillebrorjonsson.blogg.se
Postat av: Tusse

Johanna: Tackar :)

Ebb^^: Tackar! Ja det gör jag med.

2008-04-19 @ 13:08:44
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Annette

Jättesnygga. Vad är det för modell (nr)?

2008-05-06 @ 13:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback