Shoppingplan vår och sommar 2008

image794


Jag har gjort en shoppingplan för våren 2008. Inget annat ska jag shoppa, utom förbrukningsvaror - som till exempel smink.

1. I juni ska jag på bröllop och då vill jag ha en somrig och söt klänning.
BCBGMaxAzria har söta och blommigaMaggy London kommer klänningen med den bara axeln som jag också tycker om.
klänningar som jag gillar riktigt mycket. Från

2. Ett par enkla och stilrena sandaler behöver jag. Jag gillar beige just nu. Dom vänstra kommer från Michael Kors och är i beige lack. Perfekta enligt mig. Dom andra har Linea Paolo designat.

3. Jag känner att det börjar bli dax för en ny väska. En som inte är allt för stor och kan hängas på axeln är det jag vill ha. Louis Vuitton ligger mig varmt om hjärtat då jag älskar den underbara kvalitén och den vackra designen.

4. Varje år köper jag ett par solglasögon. I mars eller april brukar det vara. Just nu gillar jag Fendis solisar med skärpdetaljen. Dom är från 2007, men det bryr inte jag mig ett dugg i.

5. Jag är helt förälskad i Permanent Vacations klänningar i vårkollektionen. Den blåa, som heter Elaine, är något jag gärna vill äga i vår.

6. Ballerinaskor behöver jag. Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha svarta eller ett par ljusa i beige eller naturvitt, men det ska i alla fall vara ett par av bra kvalitet. På bilden är det ett par från Miu Miu och ett par från LV.


Bild: Nordstrom, Louis Vuitton, eLuxury, Permanent Vacation, Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback