iPod

image551

Jag har bloggat några gånger
tidigare att jag så gärna skulle vilja ha en rosa iPod nano. En söt liten iPod skulle verkligen förgylla min vardag. Tidigare så har inte inköpet av en iPod varit särskilt högt upp på min lista, så därför har jag aldrig köpt någon.

Men igår så läste jag i en blogg (minns inte vems det var) och fick se den underbara nya Ipod nanon. Jag blev kär direkt. Jag har inte tänkt på något annat än den sedan igår. Jag bara tycker att den är helt underbar. Nu känner jag att jag bara MÅSTE (verkligen måste) ha den, men jag har inte bestämt mig för om jag ska köpa den själv eller försöka övertala tomten att ge mig den i julklapp. Tyvärr är det ju så läskigt länge till julafton.

Just nu gillar jag den gröna mest. Det är bara så synd att den inte finns i rosa...

Bild: Apple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback