Önskelista

image421

Det här skulle jag väldigt gärna vilja ha i min ägo just nu:

-
Kavaj från Acne. En rak och svart kavaj skulle jag vilja ha i höst istället för en kofta ovanpå linnen när det är kallt ute.
-En rosa iPod skulle jag verkligen behöva när jag är ute på promenader. Det är så mycket trevligare om man har lite uppiggande musik att lyssna på.
-En svart skinnkjol vill jag ha i höst. Just den här hittade jag på leather.com, men jag hoppas på att hitta en fin och passande någonstans i Sverige som inte kostar allt för mycket.
-Color fever shine från Lancôme. Ett läppstift med massor av glans och glans är något jag gillar massor.
-Acnes Tubejeans. Just nu känns det som att jag helst vill ha dom i färgen DC.
-Jag har verkligen förälskat mig i American Apparels baslinnen. Jag vill ha många såna.
-En body vore idealiskt att ha under kjolar och byxor med hög midja. Den här är från American Apparel och färgen Navy gillar jag.

Kommentarer
Postat av: sorbonne

American Apparel linnen står på min önskelista också :)

Postat av: Tusse

Sorbonne: Ja dom är verkligen sköna :)

2007-07-21 @ 22:09:18
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback