En rosa iPod Nano

image300

En rosa
iPod Nano hade gärna fått flytta in i min Speedy. IPoden i rosa är mest jag, även om jag tycker att den är fin som silvrig också.

Det finns så mycket söta tillbehör. Som till exempel ett par metallicrosa hörlurar skulle jag vilja ha. Jag hittade också ett gulligt silikonfodral som skyddar iPoden från att bli repig. Fodralet har vingar på baksidan och det tycker jag var jättesött. Det vill jag ha på min framtida iPod Nano, men problemet är ju då att man inte ser den fina rosa färgen som iPoden har. Hur gör jag då? Jag måste nog stå ut med att gömma färgen lite.

Bilder: Apple och iShop

Kommentarer
Postat av: Anna

läcker ;)

Postat av: Tusse

Anna: Ja, det tycker jag med :P

2007-04-09 @ 10:32:43
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback