Jag har syndat...

image611

Jag har nätshoppat lite trots att jag har gett mig själv shoppingförbud, men shoppingförbudet startar från och med nu.

Jag bloggade ju igår om dom vackra
plaggen och accessoarerna som finns på Shopaholic och jag bestämde mig för att jag måste ha en luella t-shirt. Det blev en marinblå med svart tryck (det finns ingen bild på den så därför visar jag den vita istället).

Igår bloggade jag även om att jag vill ha en svart sidenblus och jag lyckades hitta en blus i ren siden på La Redoute som ser väldigt fin ut. Den är enfärgad svart och inte mönstrad som på bilden, men det finns ingen bild på den svarta tyvärr.

Så nu sitter jag spänt och väntar på mina paket :)

Nu ska jag börja baka bullar i alla fall. Bullar måste man ha på kanelbullens dag!

Bild: Shopaholic, La Redoute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback