Sidenblus

image605

Idag ska jag mest sitta framför datorn och plugga, så jag ska nog lyckas klämma in lite bloggning när jag behöver rast.

Jag har kommit på att jag skulle vilja ha en svart sidenblus. Alltså den måste vara gjord av siden och inte nåt polyester eller så som sidenblusarna har på HM eller Gina Tricot är. Tidigare så hade La Redoute en blus som jag gillade jättemycket, men jag beställde den aldrig och nu är den borta tyvärr.

Blusen på bilden ovan är från
Juicy Couture och jag tycker att den är jättesöt om man bortser från bandet som man ska knyta en fluga av. Dessutom gillar jag inte riktigt ränderna, men annars är den perfekt! Egentligen är jag nog ute efter en väldigt enkel svart blus utan några onödiga detaljer.

Bild: Neiman Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback