Tusse loves Luella

image607

På tal om sidenblus; Luella har en som är helt underbar. Den är i och för sig marinblå, men det skulle jag mer än gärna stå ut med om jag ägde denna skönhet. Tyvärr kostar den 1 700 kronor och det var inte riktigt så mycket som jag hade tänkt lägga ut på den. Ibland är bara vissa saker värda sitt pris, så jag måste tänka på saken.

image608
Shopholic har det kommit in plagg och accessoarer från Luellas höstkollektion som är helt underbara. Jag vill bara ha allt. Den krämvita väskan och t-shirtarna gillar jag mest. Funderar starkt på att shoppa mig en Luella t-shirt, men jag vet inte vilken. "Love, Love, Love!"-t-shirten finns marinblått också och det är nog mera rätt för mig, men räven var så väldigt gullig på den andra.

Det här var knepigt...

Bild: Shopaholic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback