Sjuk...

Jag tror att jag har blivit sjuk. Usch så hemskt. Det är nästan det jobbigaste som finns. Jag ska snart till skolan och direkt efter att jag har slutat så ska jag jobba hela kvällen. Det kommer att bli jobbigt när jag är förkyld.

Jag har fått ett mejl igår kväll om
paketet från American Apparel som jag har beställt. Då stod det att det skulle komma 12/3, men nu är det ändrat och leveransen är planerad till 14/3 istället. Så på onsdag är silvertightsenförhoppningsvis mina. Äntligen!

Däremot är jag lite fundersam över armbandet nu. Var är det? I mitten på nästa vecka så kommer jag att ringa till Color och fråga vart det är.

Ikväll när jag börjar jobba tänkte jag försöka faxa igen. Hoppas det fungerar. Vill så gärna har en Speedy.

Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Märta

Jag har också drabbats, krya på dig och keep it up, du har en härlig blogg ;)

Postat av: Tusse

Tack! Gillar din blogg med =)

2007-03-09 @ 22:46:29
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback