Det går dåligt nu...

Min lilla historia om Speedyn fortsätter... Just nu ser det mörkt ut. Jag orkar seriöst inte åka till Stockholm bara för att köpa en väska. Jag bara vägrar. Varför ska det vara så svårt? En tjej från Louis Vuitton ringde vid 10 i morse och sa att mejlproblemen fortfarande var kvar. Hon sa att antingen så får jag vänta tills problemen var lösta eller så kunde jag faxa. Jag är ju lite desperat och vill ha min väska verkligen NU, så jag tänkte att jag skulle faxa och for till jobbet. Gissa hur det gick! Dåligt! Faxen vägrade fungera, så det gick inte att faxa.

Så vad gör jag nu då? Det kanske tar jättelänge tills LV löst sina mejlproblem och jag vill inte vänta länge på min Speedy... Nu går det inte bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback