Fortsättning följer...

Nu kommer det bli en liten följetong angående min Speedy 30. Jag ringde idag till Louis Vuitton. Jag kände att jag vågade det trots min osäkerhet igår. Tjejen sa att dom har haft problem med mejlen och inte kunnat kolla den på jättelänge, så dom har nog inte kunnat läsa mejlet som jag har skrivit. Hon skulle kolla upp det och ringa mig imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas att jag hinner få den i veckan!

PS. Har ju två andra paket som jag väntar på också. Silvertightsen verkar det gå bra för. Pengarna är då dragna från kontot och det stod på AA:s hemsida att det tar 2-4 dagar för dom att levereras. Armbandet vet jag då ingenting om. Det tycker jag minsann borde komma snart...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Jag har ett par frågor som jag hoppas att du kan svara på angående silvertightsen från American Apparel, eller ja, snarare AA's hemsida.

Hur mycket är 36,00 ? i svenska kronor (på ett ungefär alltså) ?? Jag blev lite osäker på om det är Euro eller ej. Vet du om pengarna visas i Euro? (Om man väljer Europa..) För om det är Euro så behöver du inte svara..

Då har jag bara en till fråga och det är hur mycket kostar frakten??

Och när du får hem Silvertightsen så vore det jättesnällt av dig om du kunde posta ett inlägg angående färg, storlek osv.. =)

Har du beställt något linne från AA någon gång? För jag är nämligen sugen på att beställa ett men jag är väldigt osäker på vilken storlek jag ska beställa. Alla säger olika! Vet du möjligtvis vad Small & medium mostvarar i sifferstorlekar (36,38..) ??

2007-03-07 @ 13:21:00
Postat av: Tusse

Hanna: Priserna visas i euro. Jag vet inte hur länge det pågår, men just nu är det i alla fall gratis frakt i Europa och det finns ett lager i Tyskland, så man slipper tullkostanden också.

Jag ska göra ett inlägg om tightsen när jag får dom. Hoppas att dom passar och är lika fina i verkligheten :)

Jag har inget linne från AA sedan tidigare, men jag passade på att beställa ett nu när jag ändå skulle beställa tightsen. Jag har länge tänkt beställa ett, men det har inte blivit tidigare.

Enligt AA:s storleksguide så motsvarar S 32-34 och M är 36-38. I produktbeskrivningen står det att det kommer krympa en storlek i tvätten och dom rekommenderade att man beställde en storlek större, så då gjorde jag det. Får se om deras rekommendationer stämmer.

Jag har försökt svara så gott jag har kunnat. Fråga gärna igen om du inte förstår hur jag menar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback