Älskar Västerås!

Ja Västerås är en bra stad har jag bestämt. Där bor det bra människor insåg jag idag :) 

I söndags så bloggade jag om
armbandet från Fifth Avenue Shoe Repair som jag så gärna vill ha. Idag har jag ringt till massor av butiker i flera städer, men antingen så ville dom inte skicka det eller så hade dom det inte, men så till slut valde jag att ringa till Color i Västerås. Dom hade det och är så snälla att dom skickar det till mig. Dom får många guldstjärnor av mig.

Hoppas bara att det kommer till mig snabbt!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Härligt att du gillar Västerås, då kanske du kommer och hälsar på nån gång! :)

Postat av: Tusse

Ja det är klart att jag ska hälsa på dig Veronika! :)

2007-02-27 @ 20:05:12
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback