Dagens önskeoutfit



Jag är fortfarande sjuk. Mår inte bra alls. Jag har ont i hela kroppen, är snuvig och hostar massvis. Det är nästan så att jag tycker lite synd om mig själv :P Idag är jag som tur är ledig och ligger mest i soffan med duntäcket över mig. Väldigt mysigt, men jag avskyr att vara förkyld.

Om jag hade varit frisk så hade jag begett mig ut på en tur på stan. Jag har avundats alla som jag mött dom senaste dagarna i sina höstkläder, medan jag bara har haft mina blåa tråkiga arbetskläder. Jag hade gärna haft på mig outfiten ovan.

Väska:
Louis Vuitton's väskor är alltid av hög kvalité, så den dagen jag behöver en ny väska ser jag ingen anledning att välja en väska någon annanstans ifrån.
T-shirt: Sött ugglemotiv.
Armband: Mitt Hermésarmband har jag inte hunnit använda så mycket, men det är underbart vackert. Jag skulle gärna vilje komplettera det med armbandet "Tree of Life" från Ettika.
Väst: Bomullsväst i lite femininare variant från La Redoute.
Byxor: Jag gillar byxor som är lite mer dressade. Dom här kommer från Chloé och är helt perfekta.
Skor: Gröna skor känns kul. Tyvärr är dom i syntetmaterial, men snygga ändå.

Kommentarer
Postat av: Joanne

Ahh Louis Vuitton Lockit!

Önskar mig en jag med, dock i den beigegråa färgen!

Inte helt omöjligt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback