Ett efterlängtat paket



Idag hämtade jag ett paket på DHL (det är lättare att hämta det själv än att låta dom köra ut det när man bor i skogen). Jag blev alldeles lycklig av att bara se paketet och innuti låg den här orange lilla boxen med en rosett på.



Mitt efterlängtade armband låg i den söta boxen! Jag älskar det verkligen och jag känner att det svarta var helt rätt färg för mig. Det är mest klassiskt och kommer att passa till allt. Senare idag ska jag till stan och då ska det premiäranvändas.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hermès armband är verkligen jättefina, jag har ett likadant fast den bredare modellen! =)

Postat av: MiaShopping

Snyggt!

2008-09-03 @ 12:38:49
URL: http://www.miashopping.com/blog
Postat av: Tusse

Amanda: Ja dom är fina. Jag vet att du också har ett Hermés-armband. Tittar in i din blogg nästan dagligen :) En finfin investering tycker jag!



MiaShopping: Tackar :)

2008-09-03 @ 14:12:35
URL: http://tusseludd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback