Tillskott i garderoben

image744

Jag läster i Metro för någon dag sedan att mellandagsrean har gått mycket sämre än förväntat. Det tycker jag märks lite. Det finns verkligen hur mycket som helst kvar på reorna tycker jag. Idag gjorde jag i alla fall ännu ett rea-fynd. Jag har varit lite fixerad av
outfiten från Michael Kors visning sedan jag bloggade om den. Jag var inne på Gant efter jobbet idag och kollade in rean där. Jag blev lite kär i skjortan ovan, så jag var tvungen att köpa den. Tjejen i kassan sa att den egentligen är från vårkollektionen, men råkat komma med på rean ändå. Jag är väldigt nöjd över mitt köp.

Till våren ska jag använda den mycket. Det är fint och stilrent med dom blåa och vita ränderna. Jag tänker mig i en solig och varm vårdag med upprullade ärmar, vida byxor, svarta solisar och ett par hemskt söta skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback