Vårens byxor

image741
Mycket av det som är en modet varje säsong tycker jag är ganska fult, men efter ett tag så vänjer jag mig vid tanken och det brukar sluta med att jag har på mig det som jag tidigare tyckte var fult. Dessutom tycker jag oftast att det är riktigt snyggt också till slut.

Det här med vida byxor kände jag bara ett stort nej inför tidigare, men nu gillar jag det och jag ska ha minst ett par. Jag är lite feg så jag vågar inte ha några som är jättevida, men raka och smått vida går an. Outfiten som tjejen har från Michael Kors visning gillar jag väldigt mycket. Det är bara så snyggt. Tyvärr går inte jag och vita byxor så bra ihop, så jag funderar på dom ljusgråa från H&M. Annars så är Acnes A-pants jättefina.

Jag ska nog ut och leta efter en v-ringad tröja och en blus i söta färger så att jag kan försöka efterlikna tjejen på bilden. Hon är bara så fin tycker jag.

Bild:
Acne, Style, H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback