Filippa K

image757
Den här månaden är verkligen hemsk. Jag jobbar som en idiot och jag känner att jag inte har något liv alls. När jag för en gångs skull är ledig så sover jag hela dagen för att jag är så enormt trött. Nästan alla mina dagar ser ut så att jag jobbat 7-12 och är ledig 12-15 och sedan jobbar 15-19. Det innebär att jag måste åka 05.53 hemifrån och kommer hem 19.45. Dagarna blir lite för långa. Till exempel idag slutade jag 21.00 så jag kom hem för ca 30 minuter sedan. Jag måste göra någon form av förändring, så jag hoppas verkligen på att intervjun på torsdag kommer gå bra.

Idag var jag ledig 12-16 så jag tog en tur på stan.
Tidigare har jag bloggat om att jag vill ha vida byxor, men jag hittade dom på bilden från Filippa K och när jag provade dom så kändes dom helt underbara. Jag tycker det är fint när man rullar upp byxbenen och har pumps till. Så jag har nog tänkt om angående min vårlook. Jag gillar Filippa K-byxorna helt enormt mycket. I och för sig kan jag ju köpa både Filippa K-byxor och vida byxor... =)

Bild: Filippa K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback