Elaine eller Joz?

image750
I vår och sommar så hoppas jag på att hitta den perfekta blommiga klänningen. En stor del av Sveriges tjejer kommer säkert att ha blommiga klänningar, men även jag tycker att det är supersött, så jag bara måste ha :)

Förra våren köpte jag en
skjortklänning/storskjorta från Permanent Vacation som jag är jättenöjd med. I vår vill jag nog ha en blommig klänning från PV.  Den blåa klänningen heter Elaine och den rosa heter Joz. Jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar mest, men det är verkligen Tusse-klänningar. Rosa är såklart mera jag, men modellen på den blåa var finare. Svårt det där. Läste någonstans att klänningarna kommer att börja säljas någon gång mellan januari och mars.

Bild: Permanent Vacation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback