Permanent Vacation

image308

Äntligen har min storskjorta från Permanent Vacation kommit. Jag kommer trivas så bra i den. Jag kommer vilja ha den både till vardags med mina vita tygskor till och kan också tänka mig att ha den till fest, om jag bara lyckas hitta ett par fina silversandaler att ha till och kanske massor med silverarmband.

Nu hoppas jag bara att det kommer lite värme och sommar så jag ska kunna använda mina sommarkläder. Den här storskjortan kommer jag nog mer eller mindre bo i tror jag.

Jag längtar så mycket efter sommaren nu så jag sitter med mina vita tygskor på mig inomhus. Så sött.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej den var jätte fin :) ifrån vilken sida kanman beställa hem kläder från deras märke??

2007-07-12 @ 20:32:28
Postat av: hanna

hej! säljer du din pv klänning> vill gärna köpa den av dig isåfall.

2007-11-07 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback