God morgon!

Jag är ganska stolt över min insats hittills i helgen. Fullt upp har jag och folk ringer om lägenheten mitt i allt bra jag gör. Jag längtar efter att få det lite lugnt och skönt.

Snart ska jag ut på en promenad till Coop Forum och köpa en paprika, sen blir det strykning, plugga, rengöra en fontän och förhoppningsvis blogga lite.

Just nu känner jag ett sånt stort shoppingbehov. Jag har hittat ett par stövlar som jag gärna skulle vilja ha i vinter på
eBay, så jag hoppas att dom blir mina. Om jag inte hade hittat en skinnkjol redan hade jag kunnar tänka mig att köpa den här från La Redoute. Den är i och för sig inte i äkta skinn, men den ser fin ut ändå. Jag funderar på att beställa lite strumpisar från HM. Dom finns ju inte här i lilla Skellefteå, tyvärr, och jag skulle så gärna vilja ha dom.

Nu ska jag ge mig ut en stund och hoppas att jag kommer vinna auktionen på mina stövlar. Jag är alldeles nyvaken nu så hjärnan har inte börjat fungera ännu, men om några timmar återkommer jag med ett mera genomtänkt inlägg. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback