Skinnkjol

image469

Igår gjorde jag en lista på vad jag har tänkt investera i inför hösten och jag uteslöt medvetet skinnkjolen ur den listan. Jag har funderat mycket på det, men jag har aldrig kunnat bestämma mig för om det är något för mig.

Skinnkjolen från
Gina Tricot som många har bloggat om, har aldrig ens kommit hit till Skellefteå tråkigt nog.

Idag så blev det, av någon underlig anledning, så att jag gick in på Myrorna och hittade den här skinnkjolen som satt alldeles perfekt. Då kände jag att skinnkjol var minsann rätt för mig. Jag är så nöjd. Tyvärr är den alldeles för lång, så jag måste sy upp den, men det ska jag nog klara :)

Jag fyndar två dagar i rad. Det är sällan det händer mig. Vad duktig jag är *klappar mig själv på axeln*.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vilken fin, håller också utkik efter ett sådant fynd! :-)

Postat av: Veronika

Min mamma har fyndat en skinnkjol till mig som är väldigt lik den du har köpt, och den är också från Myrorna! Hon skulle skicka den te v-ås i veckan :) Va snygga vi blir i höst me svarta skinnkjolar vännen!

2007-08-08 @ 16:58:06
URL: http://torie.blogg.se
Postat av: Tusse

Hanna: Tack, jag hoppas att du hittar en du med :)
Veronika: Vilken bra mamma du har som har lyckats hitta en skinnkjol till dig. Ja vi blir verkligen fina i våra skinnkjolar :)

2007-08-08 @ 18:20:04
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Carro

har oxå fyndat en skinnkjol på emmaus, det fiffiga med skinn är att man inte behöver sy utan man limmar : )
köp kontakt lim för skinn och stryk på.. vänta några minuter.. pressa ihop och klart!
sitter som berget och tål tvätt (om man nu kommer att tvätta kjolen..)
hej från mej

2007-08-08 @ 20:03:49
Postat av: Tusse

Carro: Oj, är det så lätt!? Vilken tur att jag fick veta det :) Tack så mycket! Ska ge mig ut på limjakt imorgon...

2007-08-08 @ 20:32:35
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback