These boots are made for walking

image649 Om det inte vore för att jag redan har köpt mina gula Marc by Marc Jacobs stövlar så hade jag köpt dom här från Kors by Michael Kors. Jag tycker att dom var riktigt fina. På dom här stövlarna gillar jag kilklacken, men i övrigt har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker om kilklack egentligen. Sandaler med kilklack har jag bestämt mig för att jag inte gillar eller vill ha i alla fall, men stövlar är nog helt okej enligt min mening.

Jag är jättenöjd över mitt bokinköp för ett par dagar sedan. Så snart jag får lite tid över sitter jag med näsan i boken och läser några sidor. Den är jättebra tycker jag och tyvärr känner jag igen mig på vissa punkter. Som det här med att berätta för sin mamma vad saker och ting man shoppat kostar är jag väl inte världsbäst på. Hon förstår sig inte på det här med investeringar ;)



Bild: Net-a-porter

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det är läskigt att man känner igen sig själv i boken på vissa punkter.. :P Investeringar är svåra att förstå för endel, så då är det lika bra att de inget vet! :)

Postat av: Tusse

Jo det är lite läskigt. Vissa saker är faktiskt en livsinvestering, men många förstår sig inte på det, så du har rätt; lika bra att de inget vet :P

2007-10-18 @ 11:08:07
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback