Bokläsardagen

image643

Tyvärr har jag gått och blivit förkyld, så resten av dagen ska jag ligga i soffan och göra nästan ingenting. På vägen hem från praktiken skulle jag bara in på Apoteket för att köpa något som ordnar bort min hosta, men jag råkade hamna på Åhléns och där var det bokrea. Så nu är jag ägare av en alldeles ny bok: En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella. Jag har varit jättedålig på att läsa böcker dom senste åren, så nu ska jag minsann ta mig tid till att göra det i väntan på att bli frisk.

Bild:
Megastore

Kommentarer
Postat av: Veronika

En bra förkylningssysselsättning! :) Boken är bra, tycker jag i alla fall!

Postat av: Amanda

Den där boken är jättebra! =)

2007-10-15 @ 15:12:24
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Tusse

Veronika: Vad bra att boken är bra =) När man inte kan göra så mycket annat så passar det att läsa lite.

Amanda: Vad bra... gillar den mycket redan :)

2007-10-15 @ 23:22:52
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback