Onsdag

Nu är det alldeles snart dags för mig att leta reda på sängen och sova en stund. Dom senaste dagarna har verkligen varit jobbiga, så jag har inte haft någon energi över till bloggen. Nu ska jag bara överleva en dag till innan jag får vara ledig på fredag. Har inte ens sett min sambo sedan i måndags. Eller rättare sagt; jag har sett honom när han sover, men det är inte lika trevligt som när han är vaken.

Idag är det förresten exakt en månad tills jag kommer att flytta till Uppsala. Jag längtar helt otroligt mycket. Själva flytten blir kanske inte för rolig, men när man väl är där så kommer jag att vara så glad. Varenda dag funderar jag på vilken färg på soffan jag skulle vilja ha i lägenheten och vilken typ av gardiner som passar bäst i köket osv... Det är verkligen den dagen i mitt liv som jag ser fram emot mest just nu.

Jag fick mitt
paket från La Redoute idag också. Tyvärr så var inte bluset som jag hade förväntat mig, men jag funderar på att ha kvar den ändå.

Bloggen håller sakta men säkert på att förändra sitt utseende. Jag är långt ifrån nöjd ännu, men snart så ska den förhoppningsvis bli som jag har tänkt mig. Jag har tänkt försöka hitta ett mera lättläst teckensnitt på rubrikerna bland annat.

Det här var dagens rapport. Vi ses imorgon kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback