If you buy 1 thing this month...

image666

... make it a dress.

I ett mejl från Net-a-porter stod det att om man bara ska köpa en sak den här månaden så ska det vara en klänning. För mig blir det ingen klänning; det blir möbler istället, men om jag skulle köpa mig en klänning så skulle det bli den här från Calvin Klein. I och för sig är den lite för lång tycker jag. Det är finare om den slutar ovanför knät, men i övrig är den klassisk och fin. Den skulle passa till allt och vid alla tillfällen.

Jag ska minsann återuppta mitt bloggande om shopping och annat ytligt, trots
mitt inlägg inatt. Det fanns en lösning. På Expressen läste jag en artikel och jag har hört förr att p-piller kan göra mycket knasigt med kroppen. Jag tror att det är dom som gör mig såhär känslig. Det är ju dumma stuntsaker som gör mig ledsen för det mesta, så jag har bestämt mig för att sluta. Nu ska jag bli en glad Tusse igen =)

Ikväll ska dom göra himlen rosa vid ett industriområde här i Skellefteå, så jag ska dit om några timmar och titta på den rosa himlen tänkte jag. Det hela har såklart att göra med rosa bandet.

Bild: Net-a-porter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback