God natt

God kväll kära läsare!

Dom senaste två dagarna har bara försvunnit för mig. Jag går upp vid 05.30, kommer hem från praktiken 16.30 och sen somnar jag efter någon timme. Jag försöker få dagarna att gå väldigt snabbt och smärtfritt.

Just nu har jag ingen enorm motivation för modebloggning. Själva grundidén med den här bloggen var att skriva om allt möjligt ytligt som mode, kläder och acessoarer, men jag har mer och mer kommit ifrån det på sistone. Jag är väldigt inne på det här med inredning just nu på grund att att jag flyttar om två veckor. I övrigt så blir jag mer och mer personlig i min blogg. Mitt nya liv i Uppsala kommer förhoppningsvis att bli bättre så det är det som jag försöker fokusera på. Just nu är allt kaos här uppe i Norrland, så jag vill bara bort härifrån. Det blir en ond cirkel till slut. Jag får ångest av att vara här och ångesten gör att jag äter mer och onyttigare och det gör i sin tur att jag får ännu mera ångest.

Jag mer eller mindre bor i en mysdress för tillfället. Jag är nästan rädd för att ta på mig normala kläder. All mat kanske har gjort att jag har gått upp i vikt så jag är rädd att kläderna inte ska passa, men på lördag ska jag göra ett försök. Jag tänkte ge mig ut på en shoppingtur och jag ska minsann inte shoppa i mysdress :)

Sambon är borta i 5 dagar också, så nu är det jag och hunden i helgen som umgås. Jag funderar på att börja packa ner lite saker i kartonger. Det ser jag fram emot så jag kanske kan slänga lite saker och kläder. Vill inte ha med mer än nödvändigt till min nya stad.

Nu måste jag hoppa isäng i alla fall. Jag ska upp 05.30 imorgon, men sen är jag ledig i två dagar. Det ska bli skönt och jag ska ju liva upp helgen med lite shopping. Då blir jag alltid lite gladare :)

Nu ska jag sova och ta nya tag imorgon igen. Lite bloggning ska jag försöka åstadkomma då.

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback