En shopaholics bekännelser

image658

Jag har läst i min
bok större delen av dagen och jag har till och med lyckats läsa ut den. Grymt bra var den. Nu vill jag ju ha dom andra också i samma serie.

Boken fick mig också att längta väldigt mycket till London. Jag bara måste dit till våren. Sambon vill kolla på fotboll och jag kommer vilja spendera hela tiden vi är där på Harrods. I boken var Rebecca på Harrods för att köpa en resväska. Det är en av mina drömmar här i livet; att få gå och shoppa på Harrods... Det kommer bli en underbar upplevelse för mig :)

Nej nu tror jag att det är dags att sova lite. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Meg

Man behöver inte shoppa pa Harrods. Bara att strosa runt där är nog =) Är en mkt speciell butik det vill jag lova! Jag vill ocksa tillbaka till London nagon gang igen! Men nu vill jag till Sverige. =)

2007-10-22 @ 11:20:39
Postat av: Charlotte

London e underbart!

Postat av: Tusse

Meg: Jo jag vill shoppa där för jag vill ha en Harrods-påse :) Du som är ute och reser jämt har ju redan varit där :P

Charlotte: Så bra :) Längtar verkligen efter att få åka dit...

2007-10-23 @ 14:02:29
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Veronika

Nästa bok "En shopaholic i New York" har inte kommit ut på pocket än men när den gör det ska jag slå till! :)

2007-10-23 @ 21:48:29
URL: http://torie.blogg.se
Postat av: Tusse

Veronika: Jag vet, men tänkte faktiskt köpa dom med engelsk text :P Det är aldrig fel att försöka bättra på engelskan lite :)

2007-10-24 @ 17:32:57
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback