Present till mig själv

image674image677



















Idag har varit en bra dag. Min praktik på sjukhuset är slut och det betyder att det bara är en kurs kvar i min utbildning innan jag är klar. Det är så underbart skönt.

Efter allt det här så tyckte jag att jag förtjänade något för min insats, så på vägen hem stannade jag till på en guldsmedsaffär som har smyckensmärket
Thomas Sabo som jag har bloggat om förut. Halsbandet på bilden fick följa med mig hem och jag är jättenöjd. Jag valde att ha en liten handväska och en stövel. Egentligen ville jag ha ett eiffeltorn, men dom hade inget. Som tur är så är jag lika nöjd med en stövel.

image676

Jag ville inte att halsbandet skulle vara så långt eftersom jag har tröttnat lite på dom jättelånga halsbanden. Även armband har jag nästan fått nog av, så det kändes väldigt rätt att köpa ett kort halsband som är ganska enkelt och väldigt mycket min stil.

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Jättefint! Jag har också tröttnat på långa halsband.

Postat av: Sophie

Har en liten fråga, kan du inte maila mig a.s.a.p. på [email protected] så e du gullig!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-11-03 @ 20:16:24
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Tusse

MiaShopping: Tack! Ja då är vi två...

Sophie: Okej, då gör jag det :)

2007-11-03 @ 21:36:09
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback