Berlockhalsband

image672

Det har varit en lång dag på praktikplatsen idag, så jag har tänkt ta en liten tupplur innan jag ska se på alla nödvändiga tv-program (till exempel Room Service och Grey´s Anatomy).

På vägen hem idag gick jag in på smycka för att se om dom hade fått hem ett halsband som jag sett i annonser, men gärna vill se i verkligheten också. Det känns som att det skulle kunna vara något för mig nämligen. Halsbandet kommer från
Astrid och Agnes. Det är ganska långt tydligen och har en sko-berlock på sig. Jag tyckte det verkade bra först, men sen insåg jag att det inte alls känns rätt. Jag vill ha ett kort halsband med en ganska liten sko, så jag funderar starkt på att skaffa mig ett halsband med en sko- eller handväskberlock från Thomas Sabo.

Halsbandet på bilden ovan kommer från Thomas Sabo och jag gillar det mycket, men egentligen skulle jag ha velat ha en annan typ av sko och så eiffeltornet istället för stjärnan. Jag har lyckats hitta en butik här i Skellefteå som har Thomas Sabos smycken, så jag ska gå dit imorgon och kolla vad dom har.

Jag har tröttnat lite på armband nu, så ett litet stilrent halsband med ett par berlocker skulle inte vara helt fel.

Bild: Thomas Sabo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sött!=)

Postat av: Tusse

Lisa: Ja det tycker jag med :)

2007-11-01 @ 17:18:39
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Veronika

Vad fint halsband! Kul med berlocker så man kan välja lite själv. Den där skon på halsbandet på bilden var ju supersnygg! Ska kolla upp om de finns här i v-ås. Kanske nåt att önska av tomten. :)

2007-11-03 @ 18:17:27
URL: http://torie.blogg.se
Postat av: Tusse

Veronika: Ja visst är det! Det kan nog vara en perfekt present att önska sig av tomten. Jag tycker att det är lite svårt ibland att komma på saker att önska sig...

2007-11-03 @ 21:37:13
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback