Lördagsshopping

 

Jag tog ett litet blogguppehåll i helgen. Dagarna bara försvann och jag minns inte riktigt vad det är jag har gjort. Jag har sovit i alla fall och så blev jag halvt tvingad av pojkvännen att cykla en mil per dag på en sån där oskön motionscykel, så nu har jag en del träningsvärk. Så tragiskt, men jag har minsann bestämt mig att cykla en mil idag också när jag ändå inte har så mycket att göra medan han är borta.

Det blev lite shopping i lördags, men inte så mycket kläder och så. Jag köpte den fyrkantiga vasen och fatet från Cult Design som jag bloggat om förut att jag vill ha, så nu behöver inte min diskmedelspump känna sig så ensam på diskbänken.

Sen så köpte jag en födelsedagspresent åt mig själv. Jag hade sagt åt mamma att jag ville ha sjalen från H&M♥Kylie-kollektionen, men den fanns inte i Luleå, så jag fick köpa den själv, så jag ska slå in den och öppna paketet den 14:e juni ;)

Jag har funderat flera gånger på att köpa mascaran Diorshow Unlimited från Christian Dior, men jag vågade inte den här gången heller. Diorshow är min favorit och jag är rädd för att jag ska bli besviken om jag köper någon annan, så det är nog bäst att hålla mig till den som alltid känns rätt.

Det blev en del mer saker, som en trädgårdsgroda, stolsdynor, servetter med jordgubbar på, en duk, en flytljus, glasstenar och en blomma som flyter på vatten som ska flyta runt i min fontän, men allt det orkar jag inte fota.


Jag känner fortfarande att det är mycket mer som behövs i min garderob innan jag känner mig nöjd. Jag måste ta en till shopping dag så snart som möjligt. Idag tänkte jag cykla och kolla på en satinjacka, men det glömde jag. Det måste jag komma ihåg imorgon.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan.
Kom in på din sida när jag googlade på Cult designs diskmedelsflaska.
Ursäkta om jag frågar men vad kostar den?
Bor i Luleå.

2007-05-29 @ 17:31:55
Postat av: Tusse

Eva: Den kostar 169 kronor. Hittade den på EM-möbler i Luleå :)

Postat av: Eva

Hej.
Tack för att du svarade.
Måste skaffa en sån.
Både praktiskt och så är dom så fina.
Cult Design har mycket fint.

2007-05-29 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback