Drömmar om vackra ting

image325

Jag är smått beroende av allt från Cult Design. Det finns nog ingenting som jag inte vill ha. Mitt senaste inköp blev ljusmanchetterna från Carl von Linné-serien när jag var i Luleå för ca 3 veckor sedan (på bilden högst upp till vänster). Dom är jag så nöjd över. Kanske borde jag ha en passande kruka med samma mönster? Tål att funderas på.

Jag tycker att det är fint med blommor och alla vackra krukor från Cult, gör bara att jag vill ha ännu mer blommor. För något måste jag ju ha i alla krukor också. Det ser helt klart mera hemtrevligt ut med blommor tycker jag. När jag kom hem i måndags efter ca en veckas frånvaro, så blev jag helt överlycklig över att min favoritblomma hade överlevt. Jag har ingen aning om vad den heter, men det är rosa blommor på.

Högst upp på min Cult-önskelista finns en kruka från Gracils-serien (högst upp till höger och i mitten på nedre raden på bilden). Spetsmönstret är så fint tycker jag. Jag var och fingrade lite på en beige igår.  Så fin, så fin. Alla färger på den krukan är fina.

Krukan delar första plats med servetthållaren (som jag också var och tittade på igår). Har redan en servetthållare hemma, men den är ju inte från Cult Design och det måste den vara ;)

På bilden längst ner till vänster så är diskmedelspumpen som jag redan har, men den fyrkantiga vasen(?) (eller vad det nu kallas) bredvid vill jag så gärna ha. Jag har letat massor, men inte hittat den. Dumt det där.

När jag flyttar efter jul så ska jag minsann flytta till en stad som har en affär med stort utbud av Cult Design! Viktigt ju. Här i Skellefteå finns det väldigt lite och det är besvärligt att skicka mamma och köpa i Luleå jämt.

Bild: Privat,
Cult Design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback