För lite bloggning...

image243
Det har varit dåligt med bloggning dom senaste dagarna. Jag har varit i skolan, jobbat och varit så förkyld så jag har bara inte orkat.

Just nu är jag i Luleå hos mina föräldrar. Riktigt trevligt. Imorgon tänkte jag fara ut på en shoppingtur och sedan umgås med vännen som flyttar alldeles för långt söderut. Jag blir bara kvar här över helgen, så om några dagar är jag tillbaka i mitt älskade Skellefteå igen.

Efter att ha sytt
en kjol så vill jag ju sy massor med fler kjolar. En liknande som den här rosa från Fendi skulle jag vilja ha. Den ska inte vara i samma material, men neonrosa ska den vara och med knappar fram. Jag vet inte hur svårt det är, men det är värt ett försök. Om jag hinner så ska jag springa och kolla på tyger imorgon.

Nu är det alldeles snart dags för sjuklingen att sova. Hoppas att ni får en trevlig helg!

Bild: Browns Fashion

Kommentarer
Postat av: Elise

hej! du, din speedy du beställt, vad fick du ge för den i SEK? min sambo ska nämligen till dubai och jag undrar om det blir billigare där, så jag måste ha ngt att jämföra med... ligger på 620 $ men det är nog lite dyrare om man köper den här i sverige eller?

2007-03-10 @ 16:24:34
Postat av: Tusse

Elise: Nja jag har ju inte gett något för den ännu. LV-butiken har ju problem med mejlen, men den kostar ca 4000 kr. Exakt på kronan vet jag inte. Vad jag har hört så är det billigare i Sverige än i andra länder, men säker på det är jag inte. Kul att din sambo ska till Dubai =)

Postat av: Elise

ok bra då har jag koll! hoppas det är lite billigare där nere så man kan få tag på en sån lite mer budget :) Hihi ja det e ju kul för honom, jag e inte alls avis eller så ;) fast man får ju hoppas att man får ut nåt av det i form av lite najs kläder/väskor etc ... hihi... :)

2007-03-11 @ 13:46:52
Postat av: Tusse

Elise: Hoppas du får tag på en Speedy där. Det är ju lite kul att ha en väska från Dubai även fast den går att få tag på i Sverige :) Du borde skicka med en shoppinglista med sambon ;)

2007-03-11 @ 16:28:06
URL: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Elise

tsss... duuu det har jag gjort, hehe, skrev och klistrade in bilder och donade :P kan ju inte riskera att ha kommer hem med fel modell ;) ska bli spännande att se vad han lyckas hitta ;) kram :)

2007-03-11 @ 21:22:51
Postat av: Tusse

Elise: Haha, ja det borde jag ha förstått ;) Jag skulle också ha gjort det. Tur att du har en snäll sambo som shoppar åt dig. Hoppas att han kommer hem med massor av fina saker. Blir ju nyfiken :P Kram

2007-03-12 @ 00:03:35
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback