En bra lördag

Hej allihopa i den stora bloggvärlden!

Idag är en bra dag. Min förkylning är mycket bättre idag, så jag känner mig pigg och glad. Det har bara hänt bra saker idag hittills. Jag har shoppat lite här i Luleå. Imorgon ska jag lägga upp bilder på mina inköp.

Dom som fraktar hit mina
silvertights verkar inte ha någon koll på vad dom gör. Det stod tidigare att dom skulle levereras den 14:e, men nu är det ändrat till den 12:e och det är ju bra i och för sig.

Om inte mitt armband har kommit på måndag så ska jag ringa och fråga vad dom pysslar med. Jag tycker inte att det borde sån här lång tid att frakta det till mig.

Ikväll ska jag se på melodifestivalen med vännen som snart flyttar. Jag vet inte vilken låt jag gillar mest av årets bidrag, men det känns inte lika självklart att en viss person vinner som förra året. Då kändes det som att det var självklart att Carola skulle vinna.

Ha en trevlig lördagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback